Tytuł

Na tym blogu będę zamieszczał sukcesywnie wszystkie wartościowe programy partnerskie, w tym również te najnowsze.

czwartek, 23 lutego 2012

Program partnerski jako źródło utrzymania

Program partnerski jako źródło utrzymania

Autorem artykułu jest Leszek Maruszczyk


Program partnerski jest to swego rodzaju działalność internetowa, tworząca nigdzie indziej niespotykane interakcje, w których, jak rzadko kiedy zyskują trzy strony:

- Sprzedawca produktów, bo uzyskuje większą sprzedaż liczoną w sztukach produktu, a ponadto nie musi aż tak wiele pieniędzy wydawać na reklamę, bo zamiast tego płaci za konkretny efekt – sprzedaż, zamiast, jak to ma miejsce w reklamie tradycyjnej (radio, TV, prasa) – za wyświetlenia, z których nie koniecznie wyniknie wzrost sprzedaży.

- Drugi w kolejce jest właściciel strony – w zupełnie pozbawiony ryzyka finansowego sposób może całkiem nieźle zarobić, promując produkty w ramach programu partnerskiego. Co więcej, na ogół nie wymaga to szczególnie dużego wysiłku, ot, wystarczy tu i tam na stronie dać link partnerski. Wystarczy, że strona ma odpowiednią oglądalność i prowizje raz za razem wpadają do kieszeni.

- Trzeci jest odbiorca tego typu reklamy, czyli potencjalny klient – dla niego oglądanie reklam ściśle tematycznych, w tematyce która i tak go interesuje, jest o wiele mniej denerwujące, niż np. oglądanie wszystkich reklam "jak leci", co ma miejsce np. w telewizji i łatwo jest to zobrazować prostym przykładem: w TV puszczane są reklamy podpasek, ale wiadomo, że żaden mężczyzna dla siebie ich nie kupi, a mimo to oglądać reklamę musi.

To jasno pokazuje, że program partnerski dla każdego tak naprawdę nie istnieje. Na ogół są one podzielone na kategorie produktów, tematykę itp. Dla właściciela strony o gotowaniu nie za bardzo odpowiedni będzie program partnerski sklepu internetowego z oponami, bo użytkownicy – odbiorcy serwowanych przez niego treści po prostu nie interesują opony, oni oglądają tę konkretną stronę internetową, bo poszukują wiedzy nt. gotowania. W tym przypadku raczej sprawdzi się program partnerski w jakiś sposób związany z jedzeniem i kulinariami, bo są o wiele większe szanse, że odbiorcy takiej strony kupią książkę o gotowaniu, niż oponę.

Zarabianie w programach partnerskich z jednej strony jest banalnie proste – wystarczy mieć ciekawą, poczytną stronę internetową i małym nakładem pracy można już na niej zarabiać. Jednocześnie, jeśli chce się z programów partnerskich uczynić główne źródło utrzymania, nie będzie to takie łatwe – trzeba naprawdę sporo się natrudzić, żeby z programów partnerskich osiągnąć średnią krajową. Niemniej są ludzie, którzy zarabiają w ten sposób po kilkanaście – kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Skoro im się udało, to prawdopodobnie innym ludziom także - przy odrobinie zapału.

---

--

Leszek Maruszczyk

Darmowe materiały - ściągnij i Ty!

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz